January 9, 2010

Old Bus In Our Town

I got this picture from my sister. She has lot of friends in facebook and lately she checked it and some of her friends uploaded pictures too. And she called up my attention to look at this old bus.
Asking me if i remember this bus. I said yes, lol:-). If i can remember, this bus passed through our school before during my high school days. I cannot remember if i did try riding this bus. This is very old now. I am not sure if this one still exist.

Anyway, just sharing old style of transportation in our province Bohol.

5 comments:

Lulu Post said...

kasakay ko ani once... both side ani kay abri... kuyaw style ang st. jude....

ann sa skul pa bitaw ko sa bilar daghan st. jude didto pero dili ko sakay st. jude kay hinay dagan hehehe

fetus said...

yeah! taga bohol sad ko tapos st. jude jud ang pinaka classic! competitor sa dories nga bus line nga color blue. so either st. jude yellow or dories blue ang nag hagjong sa kadalanan. lol.

kat said...

waaa naka sakay ko ana ka isa lang..haha enjoy ko kay lusot-lusot ang pasahero hahaha...

waaa nadugangan ang mga taga Bohol..yeheyyy!!

naa pa ba kaha na no??

Ms. Journ said...

agoy naa man diay daghan taga bohol hehehe:-) hallo si sis 'fetus' welcome sa mga nisakay sa st. jude. lol:-)

Kagang-kagang lagi na sya... hahaha! murag gikan batuan dili kaabot carmen ug di gani bilar... waaaa... hangin kaau ning sakayana... mao panuguton ta mosakay hehehe :-)

Nita said...

Murag dugay naman na giwala cuz kay murag diha kuno nahagbong hubog hahaha. Mao ila giilisan og lain style.